nattkörning + trädgårdshandskar!

min pluggning gick sådär då jag fick ett sms senaste fru H. att gå ut med hundarna.sagt och gjort, & än en gång har hundarna lekt dragkamp med mina armar.. men nu är jag tillbaka!

mamma kom hem här från jobbet och visade upp sina stora byxor, ja lösa fastän de satt på. -8kg va? massa cred till dig! här kan vi snacka bra start på veckan! att det är ny vecka känner vi från gårdagens panik-natt. söndag kväll och allt måste fixas! yes för idag imorse kom en städare förbi, vi är allt annat än bra på att hålla ordning i huset. så lite hjälp är aldrig fel. med dessa panik-städ-söndagarna minns jag från plugget. alltid samma visa. haha. kom hem vid 12 igårkväll och då var det bara att dra igång städandet. smart som jag är "städar" jag upp allt på sängen. where toooo sleep? gick ner till papap vid 2, men mamma skulle promt skjutsa. 2fleec och trädgårdsvantarna, skrapa rutan och köra i snigelfart medan rutan anpassade sig lite för det mänskliga seendet. vi skulle väl en 300m på vägen, men fick stanna på bussholmplatsen mellan oss.
..efter att vi båda suttit klistrade mot framrutan som om det vore ngt vi aldrig tidigare sätt. haha ..

men fram kom vi!

dax för plugg! deds

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack så mycket! :D Ja det är klart, och du är så välkommen tillbaka!

2010-11-09 @ 16:03:37
URL: http://kkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0