Tomt

Hepp .... nu har hon åkt!!!
Nu ska jag hålla denna blogg vid liv säger D.... Hupp... hur ska det gå...
Jag är inte alls lika spännande och intressant....eller hipp

Hepp - Hupp - Hipp

Men okej, jag gör ett försök!
Målet med denna blogg var ju att peppa varandra till att kämpa med våra olika vikter för att mötas någonstans på mitten. Jag har kommit en bit påväg, -9 kg...så lite nöjd är jag allt.
D har också kämpat men haft det lite tuffare.

D har skrivit om mycket annat också, bifogat fina bilder...

Ja, jag får fundera lite... vad för intressant kan komma ur detta... Men Hepp - Hupp - Hipp - och kanske Hepti som D skulle säga....

Hepti Hupti Happ - återkommer när något kul händer.. eller när jag bara vill prata av mig

Ciao, så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0