24h day?

här låg man i sängen redan 22.30. mobilen på ljudlös - tänkte att det var minsann ett smart drag, well done, deds! :D sen brummar hela fönsterbrädan, ska man behöva tänka på allt nu för tiden? - himla vibration! "påväg mot msn!" "meh, 00.15? SVENSK tid.."
"där om 30min, *hint hint*" 
jaahaa, haha nu sitter man här 02.20 framför datorn, det var som att gå upp på morgonen. det vill man inte. :p

up-up.

träffat massa vänner dessa två senaste dagarna, känns bra. :) ringde mormor idag också, pratade nästan hela 10min! dem är så fina, min mormor och morfar :)

HA! nu gav A,s internet upp tror jag ! iiih, to bad baby booo !

sleep tight allemaaaan!
//deds

...ha..ha. fuck facebook. nu skrev ngn i chatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0