fullrullepålivet.

hejhopp alleman!!
en ledig dag, ska åka till J:s studio och vara med på 3fotograferingar. hur kul som hellst!!! :D

igår fick jag besök på jobbet av pappa, som köpte en av vinterns populäraste jackor + en mössa till mig, hihi. after work färgade jag min väns hår, satte i lite ljusa slingor. blev fb raped och alla trodde det var jag som blivit blond ..igen. hej och hå vad mobilen fylldes av sms "BLOND?!" "inte igen, dedde" "vadå blond????" "blondblondblond..."  haha och jag fattade nada..

iförrgår vare jobb och sen raka vägen till lite middag och förning. tacos stod på bordet, och det gick bra!! =D


mitt blonda hår ;)

nu blire till att byta oooom. fotafotafota :D

//Deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0