I've been this way before

Wasted days, and sleepless nights
I find I spend my rime
Waiting on your call
How can I tell you,
My back's against the wall



ikväll är det utgång, ska bli kul. men jag är så trött i skallen, i kroppen, över allt. imorgon blir det ännu en utgång, himla tjat. jag ska gå och fila ner mina naglar nu. min hals är svullen, yes it is. sitter med is, hoppas det hjälper. låt mig få slippa. nå¨gon gång ibland. imorse var jag glad. men förvirrad. men jag var glad. men beredd på att ryckas bort. som en liten färsting, som satt sig på armen för att hålla sig kvar. lättad över att få vara där. men som ingen gillar, ett värde ingen förstår. egentligen. mosar sönder och slänger iväg.

varför har jag så svårt att vara glad, men så lätt för att le?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0