Mammi here!!

Aj då, nu fick jag lite skäll, har visst inte bloggat på länge, D ligger före med 13 inlägg!!

Men jag har något kul att berätta - JAG HAR MINSKAT MED 6 KG ....Tjoho!!!!! Jag tränade som sjutton under 5-6 veckor, blev sjuk och kunde inte träna på 3 veckor, vågen vaknade äntligen till liv och jag gick ner i vikt. 
Brallorna satt löst över låret :-) :-) :-)

Sedan blev det en rivstart förra veckan med PT. Slut på träningsvila! Jösses, min PT sa att hon aldrig sett mig så lidande som förra tisdagen. Jag kunde knappt gå från träningen, låren visste knappt hur de skulle göra för att lyda min tanke om att gå...

Men så himla skönt att äntligen närma mig vandringen mot mitten, känner mig inte längre som ett fullfjädrat fläskberg  :-). Bloggens titel - mot mitten! Någonstans möts vi, D och jag.....kanske inte idag, men så småningom, det vet jag! 

Undrar om D kommer att blogga från Australien???? Då kanske jag måste hålla denna blogg vid liv.... Hur ska det gå?

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0