CHAO AMIGA, igen.. !

alltså.. dessa avsked.
kändes lite "Déjà vu" när man gick upp kl 04 imorse och gick rakt ut till bilen som snurade hjulen ´mot arlanda. varit och sovit hos & med A. hela veckan, har saknat henne så och nu åkte hon igen. vink vink och än en gång går hon genom tullen. men denna vecka har varit bra! :) men värsta grejen, är glad för hennes skull. och förhoppningsvis (vågar inte säga ngt innan biljetten är bokad) slipper jag vänta mer än 3månader innan jag träffar henne igen! :)
annars är jag mest trött. ligger i soffan med täcke och tittar på "Bert" hehe.. har massa saker jag ska göra egentligen, men klockan är ju bara 11.30. jaja, första prio idag är garderoberna, så ska ta tag i den sem. jobb imorgn!


amanda, lillasyster johanna & jag på arlanda imorse.
+ A;s halvsnygga resväska! ;D


update; nu kom P. hem också, och craschade i sängen. haha pigga huset.
//Deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0