En kaotisk vecka

Men hej vad jag är nöjd!! Har ätit bra, avstått från bullar och kakor och godis som jag blivit bjuden på. Men inte ätiti specialmat...OCH, jag har tränat 5 ggr denna veckan - precis som PT sa.

Måndag - Crosstrainern 30 min + 5 min cykel
Tisdag - jobbar kväll, ingen träning
Onsdag - Crosstrainern 30 min + 5 min rodd
Torsdag - Fitness Yoga hemma 60 min, trodde jag skulle vrida ryggen ur led, fast tror inte man kan vrida den ur led - men fick en   
chock, så stel min rygg är.
Fredag - Crosstrainern 25 min + cykel 10 min (får kramp i föterna av crosstrainern)
Lördag - Bollprogrammet
Söndag - vila

Detta har dock inneburit att jag prioriterat träningen vilket fått till konsekvens att huset kaosat istället. Nu måste jag få ihop allt detta så att allt funkar. Tjoho - jag är på G - stort G

// E

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

SV; Ja fy, själv är jag rädd för påfåglar :( knappfobi har jag aldrig hört talas om, vad innebär det? vill man inte knäppa byxorna? :> hihi

2010-09-06 @ 19:37:46
URL: http://wolfhound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0