fotofotofoto

hej!!
ojojoj, segaste knoppen på jorden känns som en bra beskrivning av bollen på min hals!
varit i studion idag, fick vara med på en underklädesfotografering av en snygg (blivande) brud!!
direkt efter det, raka vägen till ett bröllop strax innan Gustavsberg. Ösregn, men roligt! allt är erfarenhet och jag älskar verkligen det här! får inte nog, så otroligt himla kul!!!
men nu är jag bara så extremt trött och "vi måste göra det här nu, och det här. det här också!!" - meningarna förföljer mig som min dubbla skugga. så ingen rast, ingen ro! igår vare partyparty också!  tror jag somnade till 4ggr på tbanan hem nu också..
but that's life! ..and Im gonna feel more of that soon..

ska snart träffa kära L, men ikväll ska jag nog försöka ta det lungt, fast dop imorgon, hinner inte riktigt varva ner..



//Deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0