Grym träning

Hej hopp, länge sen sist!
Oj vad jag har tränat!!! 4-5 gånger/vecka....
Jag somnar som en klubbad på kvällarna! Äter bra men inte dietmat. Inget sug efter godis... tjolahopp :-)

Var extremt trött en dag och tänkte på lunchen att jag behöver något uppiggande. Höll då i en Cola Light...men nä, den kändes inte rätt... oavsett kalorier ... den kändes för konstgjord helt enkelt, för artificiell!

Men jag är trött, är aldrig hemma, bara tränar eller går på akvarellkurs eller jobbar! Får ringa alldeles för många gånger hem och be sonen fixa mat själv. Klart han kan det, men det är ju lite mysigt att äta tillsammans också! Saknar det.... att äta middag med båda mina barn, men det kanske kommer så småningom...

Men idag var jag hemma i tid och fixade wok och det kändes bra.

Men nu har maten sjunkit undan så nu ska jag gå iväg och träna... Hörs snart igen!

Just det ja, har bestämt jag ska fylla på med fler PT-timmar....så att jag inte tappar detta!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0