Ska jag blogga alldelels själv sen ????

Men fy då, så tråkigt.... men då kan ju D gå in var hon än är i världen och se hur läget är. Och då kan hon ju blogga! Jaaaa, då känns det inte lika ensamt längre!

Har mest jobbat och tränat, har inte hunnit med något. Jo, ett gulligt barndop igår, lille söta mini Filip.

Idag var jag så trött, hade lite ont i hälsenan sedan tennisen i somras, så jag bestämde mig för att inte träna utan åkte hem för att vila. Men - vad händer - jo, min kropp tycker det känns mysko... att inte träna! Fantatsiskt - att man redan kan känna så. Att beroendet börjar komma! Det beroendet måste jag ge efter för....
Nu gäller det att inte släppa taget.

Annars är allt bara bra!
Så, nu ska ska jag hjälpa D köpa högklackade skor, hejdå, hinner inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0