hm


..nej jag ska inte sluta äta. dumt sagt..
men ibland känns det som enda lösningen, även om jag vet att det bara ger motsatt effekt.
jag v et inte vad jag ska skriva för att förklara, kan försöka sen..

idag blir det en extremt lång dag.. 09.30-19.00 + ca2h. så runt 00.00 är jag väl hemma inatt, för att få upp kl 6 morgonen därefter, woho.

igår fick jag sluta lite tidigare eftersom att jag av ngn konstig anledning har stängning varje gång jag jobbar! då passade jag på att övningsköra med pappa, värsta roligt! :D
imorgn skulle jag ha fått sluta vid 17.00 men min chef berövade mig på det och ändrade till 19.15 i mitt schema.. (eftersom att han ville gå vid 17) haha alltså.. :P

jaja ska EGENTLIGEN  inteinte klaga, men ibland går det bara inte.. kan bero på gårdagens församling av dryga kunder på jobbet igår, alla riktade in sig på mig också.. haha jäkla grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0