Visumansökan postad

Och det innebär att dagen för avresa närmar sig! Ja, inte min avresa men D's resa till andra sidan världen!

Ibland önskar jag att jag var ung igen och kunde göra alla sådana där roliga saker. Gå på party och ha sanslöst roligt, vakna pigg som en lärka dagen efter och inte som nu vara trött en hel vecka efter ett riktigt bra party. Att åka jorden runt och inte ha en endaste bankavi som ligger och väntar på att betalas, att framtiden helt enkelt ligger blank och outforskad framför en.
Men när jag tänker på mina fina barn, då vill jag inte alls göra allt det där jag skrev om nyss, för det är faktiskt det bästa som hänt mig, det att ha fått mina två underbara barn. Finns inte ett party, en bankavi som är är mer värt än mina två!

Och jag önskar av hela mitt modershjärta att de får göra allt det där roliga som man kan göra innan bankavierna börjar ramla in, innan karriärvalet kräver sitt....

Så nu åker hon snart, min lilla ... faständå stora....min underbart vackra coola trevliga dotter!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0